1

ကုမုျဒာအရွင္ မွ ေႏြးေထြးစြာႀကဳိဆုိပါ၏ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႔ပါေစ

Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!
သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Tuesday, July 2, 2013

* ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ေနမင္းၾကီး *(ၾကယ္စင္ျဖဴ-မန္းေျမ)

* ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ေနမင္းၾကီး *

- ေနမင္းၾကီးကုိ......
ကၽြန္ေတာ္ (၁)ၾကိမ္း ပက္သက္ခြင့္ရခဲ့ျပီ။
- ေနာက္ထပ္ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္ ပက္သက္ခြင့္ရမလဲ...
ကၽြန္ေတ္ာမသိ။
- အဲဒီ (၁) ၾကိမ္ကုိျပန္ၾကည့္ရင္
အဓိပာယ္မဲ့မႈေတြက အမ်ားၾကီးပါလား
အဓိပယ္ ရွိမႈကေတာ့ နည္းနည္းေလးပါ ။
- ဒါေပမယ့္လဲ ...
ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြနဲ့ အတိုင္းမသိ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ခဲ့ရတယ္
ေနာက္ထပ္....
- ေနမင္းၾကီးကုိ
အဓိပာယ္ျပည့္၀စြာ ကၽြန္ေတာ္ထပ္ဆံုခ်င္ေသးတယ္
- ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ့ အရာရာကုိ ဆက္ဆံတတ္တဲ့
အေလ့က်င့္ေဟာင္းကုိ
ကၽြန္ေတာ္ျငီးေငြ့ ေနတတ္ပါျပီ ။
- ယံုၾကည္ ရာကုိလုပ္ခြင့္ ရဖုိ့
တစ္ခ်ိဳ႕ အရာေတြကုိ
ကၽြန္ေတာ္ စြန့္ပစ္ခဲ့တယ္ ၊ ေျပာင္းလဲခဲ့တယ္
- အားလံုးေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစေနာ္..
ေနမင္းၾကီးကုိ အၾကိမ္ၾကိမ္ပက္သက္ခြင့္ရၾကပါေစ။
ေမတၱာအင္အားျဖင့္ သစၥာေလး........

No comments:

Post a Comment